Плащане

Наложен платеж – плащане в брой на куриера, при доставка на поръчката.
Поръчките от сайта се подготвят с услугата „наложен платеж чрез пощенски паричен превод“. За направеното от клиента плащане куриерът издава разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава касова бележка. Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“.
Да. Разписката за приет паричен превод, която се издава на клиента – получател на пратката може да удостовери направената покупка.

Доставка

Срокът за доставка е 1 работен ден (за поръчки, направени до 16:00 часа в работни дни). Доставката до адрес на клиента се осъществява в рамките на работния ден. Ако сте посочили доставка до офис на куриера, може да вземете пратката си от офиса след 09:00 сутринта. При извънредни ситуации като: влошени метеорологични условия, официални празници и пр. може да възникне забавяне в сроковете за доставка, но това са независещи от нас обстоятелства, за които не можем да поемем отговорност.
Пратките ни се доставят от куриерска фирма Еконт Експрес
Да. Желателно е да отворите пратката в момента на нейното получаване и да проверите съдържанието и за евентуални липси или повреди, настъпили по време на транспорта (като счупване например). В случай, че установите такива, в присъствие на куриер се свържете се с нас, за да решим проблема.

Поръчки

След като завършите поръчката си на сайта, ще получите email на електронния адрес, който сте оставили за връзка. Ще получите телефонно обаждане от наш служител в работното време на магазина, за потвърждение на поръчката. В деня на доставката куриерът, който носи пратката ви, ще се свърже с вас на телефона, който сте оставили при оформянето на поръчката. Ако сте избрали доставка до офис на куриера, ще получите sms, когато пратката пристигне в офиса. Ако сте получили потвърдителен email, че поръчката ви е изпратена, но не получавате известие от куриерската служба в указания за доставка срок, свържете се с нас на email: shop@elen.bg или на телефон 089 232 0349.
Ако поръчката ви все още не е окомплектована и изпратена, може да я промените. Най-добрият вариант е да ни напишете имейл на shop@elen.bg . В имейла уточнете номера на поръчката си и промените, които бихте искали да направите. Може и да позвъните на телефон 089 232 0349. Имайте предвид, че ние подготвяме поръчката ви при първа възможност, така че се опитайте да се свържете с нас възможно най-бързо.
Ако поръчката ви все още не е подготвена, ние можем да поправим сгрешените данни. Свържете се с нас възможно най-бързо, за да можем да отстраним грешките навреме. В противен случай, поръчката ви ще бъде изпратена със сгрешените данни и е възможно да има забавяне с нейната доставка.
Ако поръчката ви все още не е изпратена, разбира се, може да я откажете. Най-добрият начин да го направите е да ни уведомите за това на служебния ни имейл shop@elen.bg . Имайте предвид, че подготвяме поръчката ви при първа възможност, така че се опитайте да се свържете с нас възможно най-бързо.

Връщане и Замяна

Ако продуктът е в състоянието, в което сте го получили (с ненарушена опаковка, с всички придружаващи документи и аксесоари), разбира се може да ни го върнете. За целта, попълнете формата за връщане и замяна на сайта, като поясните дали искате замяна с друг продукт или връщане на парите. От вас се изисква да осигурите безопасния транспорт на връщания продукт, като го опаковате подходящо (както сте го получили) и да го изпратите до адрес на Офис на Еконт, от който сте получили пратката си. Разходите по връщането на продукта са за сметка на клиента. Повече информация относно условията за връщане и замяна, както и формата за връщане и замяна може да намерите ТУК (линк с замяна и връщане страница).
Ако сте получили грешен или дефектен продукт, най-добрият вариант е да го откажете при прегледа и теста, още при доставката. В случай, че сте забелязали несъответствието след приемане на пратката, трябва да се свържете с нас на телефон 089 232 0349 или shop@elen.bg, за да решим проблема заедно. Ако грешката е в нас, разходите по доставката за връщането на продукта и/или подмяната му с друг, са за наша сметка.

Други

Да, лесно може да направите корпоративна поръчка при нас. При поръчка на по-големи количества, може да ви предложим и малка отстъпка. Ако желаете да издадем фактура за фирмата Ви, попълнете данните и (Булстат, МОЛ, адрес по регистрация) в полето “допълнителна информация” при оформянето на поръчката. Пазете разписката за прием на паричен превод, която ще получите от куриера, защото тя служи като касов бон (за повече информация – Къде е касовият бон?)!
Пратките, които са чупливи се опаковат надеждно в аерофолио и се застраховат предварително. Ако се счупят по време на транспортирането, щетите се поемат от куриерската фирма.
Най-краткият срок на доставка е на следващия ден след поръчката, тъй като Еконт нямат експресна доставка в рамките на деня.
Допълнителните надписи са безплатни.
Може да направите индивидуална поръчка с ваши снимки и мотиви или да декорираме предмет по ваша идея.